Andrebolleiovnen Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Velkommen alle dere som går hjemme om dagen og kjeder dere eller rett og slett er glad i lunsj:) Er du høygravid, nygravid (nygravert...) , halveis eller rett og slett gravid? Stikk innom davell! Det hadde vært gøy om så mange som mulig kunne stille opp fredag 1 februar klokken 12!! Klemmer fra *BabyCakes* og fullklaff med spire...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Håper at det fortsetter med lunsjtreff når jeg går ut i permisjon, eller hvis jeg skulle bli sykmeldt Enn så lenge så jobber jeg på den tiden, men høres jo så koselig ut da!
Andrebolleiovnen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Kanskje... Vi ønsket ihvertfall å prøve det ut nå
Trinity79 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg kan i utgangspunktet jeg, men det kommer litt an på hvor mange vi blir, da jeg har litt å kjøre, og har BL...Litt kjipt hvis det skulle vise seg å ikke komme noen....;-) Så kom igjen jenter....bli med daaaa!!!!!! ;-)
Andrebolleiovnen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Er endel som er påmeldt allerede. Første dag med melding ute, det er bra! Men som mum79 skriver BLI MED DAAAAA!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå