Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Vi bor i en 2-mannsbolig utpå "landet". I helgen har jeg og lille prinsessa mi vært alene i hele huset, har ikke opplevd noe eller hørt noe, men istad kom naboen ned rett etter at de var kommet hjem å spurte meg om jeg hadde vært oppe. Nei, det hadde jeg ikke. Og han lurte da på om jeg hadde hørt noen oppe, men atter en gang ble svaret nei det hadde jeg ikke. Da fortalte han at når de kom hjem var det fyr i peisen på stuen deres......det er ingen som har ekstra nøkkel for å komme seg inn og uansett har jeg vært hjemme hele dagen å ikke hørt at det har vært noen her...ingen spor i sneen utenfor heller.....! Jeg er ikke høy i hatten nå og det tror jeg ikke madamen oppe heller er...... Hva i hel......
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 hehe de fyrt vel mye før de gikk og så var det enda glødner :-p uhhhhuhhhh
Mina Sophie Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 UUUææææ.... Hørtes virkelig uggent ut.... Håper det har en naturlig forklaring...Ikke artig med slike ting nei.. Om det skulle være et spøkelse, så trodde jeg ikke de frøys...:)he,he.. Bare tulla, vet at det ikke er moro å være redd slike ting.. Håper det går bra med deg, og at naboen plutselig finner ut at;"Åja, stemmer, jeg gav nøkkelen til han"..Så ville bare han være snill, og passe på at de hadde det varmt når de kom hjem..
M&MH Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Syntes ikke det hørtes spesielt creepy ut jeg da. Hadde alltids funnet en logisk forklaring på det... Jeg er forøvrig ganske så overtroisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå