Mina Sophie Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Pampers på vesla her også...libero holder ikke tett på henne om natten faktisk, så da gikk vi over til pampers, og de bleiene er helt supre:) Tynnere er de også, så vil ikke bytte de mot noe annet nei...
~\/ero~ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 lillegutt bruker libero, synes de er helt greie jeg.
line_n & sara Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 libero!! pampers lekker som ei sil på jenta mi!
camillah 2 små Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Libero er greie og holder hele natta.
m0n|ca me 2 små Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 hadde libero på dei begge, dei lak sann so vi gjekk over til pampers..
blaastrek Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Bleier fra Lidl.. Helt greie. Bruker pampers innimellom også. Libero syns jeg var for liten, enda det var riktig vektklasse.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Har prøvd både Lidl, Libero soft og Pampers. Lidl er hel ok, men litt klumpete Libero soft lakk og var veldig klumpete. Pampers active fit passer helt suuupert. Lekker ikke og hun kan røre seg ordntlig. Best i Test hos oss=)
*1+1=2 små* Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 opplevd at bæsjen ikke ble trukket inn i bleia med lidl sine?!?! vi slet litt med det...hun lå lisom og svømte i bæsjen sin:S
mamma til s@lma Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 Har til å begynne med brukt Pampers som jeg fikk i velkomstpakker , men var ikke fornøyd med de. Luktet ubehagelig når snuppa har tisset , og var skikkelig klumpete. Brukte libero en god stund, inntil vi bestemte oss å prøve lidl sine, men med libero opplevde vi at det var ganske vanskelig å få de godt festet , det var en del lekkasje pluss at avføring kom opp helt til ryggen, uansett hvor godt ble bleie tapet. Så vi bestemte oss å prøve lidl sine, og de var midt i blinken til oss ! Mye tynnere enn libero og allikevel absorberer like bra, litt lengre bak slik at ingenting lekker ut, og myyye lettere å feste skikkelig på sidene. Pluss at de er mye billigere. Midt i blinken !
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Pampers her også, suverent bedre enn Libero som er klumpete og tjukke.....
VinterSol+2 Skrevet 20. januar 2008 #18 Skrevet 20. januar 2008 brettiser fra JYSK med bambino mio trekk + diverse andre kuule tøybleier
Sørland-snuppa Skrevet 20. januar 2008 #19 Skrevet 20. januar 2008 jeg har brukt billigbleier fra coop og kiwi. har vert veldig fornøyd med de. helt til nå . nå er han 8 måneder og ca 9 kg. og nå har han begynt og tisse igjennom de og bæsje ut på sidene. Har prøvd det meste og nå liker jeg best pampers easy up. (8-15 kg). når pappaen skulle skifte bæsjepleie for første gang med de bleiene, visste ikke han at det gikk an og rive de opp på sidene, så han dro den av og det ble bæsj nedover hele beinane til guttungen. hahaha. han sa han ikke likte de bleiene og at det bare var noe gris. hehehe. jeg kjønte ikke hvorfor. men når han kom inn på bade når jeg skulle bytte bleie, så han hvordan jeg gjorde det og ble litt flau. hahaha. nå liker han også de bleiene
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 20. januar 2008 #20 Skrevet 20. januar 2008 Brukte i begynnelsen Libero, fordi Pampers i de minste strl luktet rart og lakk. Byttet deretter til Pampers Active fit når han ble ca 4-5 mnd og har vært veldig fornøyd med de. Har nå begynt med Pampers easy up pants for lillegutt ligger så ekstremt urolig på stellebordet at jeg får ikke festet tapen på de andre engang. Har prøvd Libero up and go også men Pampers easy up absorberer væske myyyyyye bedre og er tynnere.
loveandmarriage Skrevet 20. januar 2008 #21 Skrevet 20. januar 2008 Brukte Libero først, men gikk etterhvert over til Pampers. Er stort sett fornøyd med de, men det var litt vanskeligere for oss å få tak i de, da butikkene rundt her stort sett bare selger Libero. Har akkurat testa ut First Price bleiene, og de er jeg faktisk veldig fornøyd med. Så jeg kommer nok til å fortsette å bruke de:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. januar 2008 #22 Skrevet 20. januar 2008 Vi bruker pampers og libero omhverandre vi.. Har ingen klar favoritt, men pampers sine er tynnest, og virker mest behagelig. Kjøper helst libero KUN hvis dem har de nye med strech i livet. Syns begge to tar imot like godt.
♥allegodetingertre♥ Skrevet 20. januar 2008 #23 Skrevet 20. januar 2008 Vi bruker til vanlig pampers activ fit...er fornøyd med de. Vi måtte kjøpe huggies da vi var i Gran Canaria....de hadde ikke pampers der......og vi ble godt fornøyd med huggies oxo.....Libro brukte vi de 2-3 første mnd..men de bare lakk og var klumpete.....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #24 Skrevet 20. januar 2008 Vi bruker Libero, da jenta vår får utslett av Pampers. Synes den nye Libero-typen har bedre passform enn den gamle, men er ellers enig i at Pampers er hakket bedre med tanke på tykkelse og passform.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 20. januar 2008 #25 Skrevet 20. januar 2008 Vi bruker Libero på frøkna her og er fornøyde med det. Har prøvd Pampers, men synes det lukter for for mye "parfyme" av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå