Gå til innhold

Unge mødre på kanal fem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen som ser på dette? Vet at to av dem som er med i serien har hengt her inne, og hun ene er ufattelig vemmelig..ser ut som gris

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du har misforstått anonym. Du har nok sett deg selv i speilbildet på tvn ;-) oink oink til deg

Skrevet

Drittal du er, anonym..litt glad jeg ikke har den kanalen jeg..holder lenge å være her-selv om langt de fleste her inne er helt ok:)

Skrevet

det fenger jo tydeligvis deg, HI!

Hvor lenge skal dette programmet omtales som noe annet enn det det nettopp er; et program som omhandler et gitt antall forskjelllige jenter, med forskjellig bakgrunn som står frem og har fått barn i ung alder...

gud så kjedelig å høre alle ha en anonym mening om ei eller annen av damene der ser ut!

Skrevet

Er som regel de anonyme som spyr ut edder og galle om enkeltpersoner..tror ikke helt de har guts nok til å ta med nick..men det er jo ikke alt man trenger å si heller, noe kan man holde for seg selv.

Skrevet

Hehe. Jeg ser på det. Hvem av de mener du?

Jeg var med den første episoden, var på den festen der bare da. Hehe, var litt morsomt å se seg selv på tv. Hehe.

Skrevet

fikk med meg litt av den andre episoden,men gidda ikke se ferdig,ikke alle som virka helt patente der.virka rett og slett teite et par av dem.går tross alt an å passe på språkbruken sin littegranne. ikke rart unge mødre blir sett ned på når de oppfører seg sånn. men ene jenta ble jeg imponert over da, det skal a ha, hu var flink med ungen sin og virka helt normal,så tydeligvis noen som er ok også da:)

Skrevet

er det ingen som har forstått at tv fremstiller folk i feil lys????

bare for at det skal bli pratet om... slik som her???

Skrevet

selvfølgelig er det kun ene og alene tv sin feil,det er jo de som stiller dem i et dårlig lys! selvsagt er det det! at ingen har tenkt på det før da gitt. halloo?? om jeg har skulle blitt sendt på et riksdekkende tvprogram,som mange hadde kommet til å se på, så har jeg da ikke sagt slike ting som "kjenner ut som rævva mi ramler ut hver gang jeg reiser meg" og "kjennes ut som jeg har født med rævva" bare for å nevne et par eksempler. man bør ha litt mer vett enn å sitte å si sånt når man blir filmet da, og har man ikke det, så er det jo mans egen feil at man blir latterligjort for halve landet. da er det vel fortjent spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...