silje-Thea 010108;) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 jenta m på 3 uker har så vondt i magen..våkner av det å ligger liksom å prøver å presse det ut..noen forslag til hva jeg kan gjøre? *takker*
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg masserer magen og holder henne litt oppe. Om man masserer litt rundt anal åpningen (ikke inni) kan det også hjelpe =0)
Mikkemafian Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Du kan prøve å bøye beina opp mot magen og strekke dem ut igjen, mens hun er på skulderen din.. Da fjerter min lille trille så det synger i de 7 fjell...
line_n & sara Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 fennikel te kan også hjelpe på luft i magen! du kan også drikke det, og/eller ammete, (går over i melken) men ville samtidig gitt babyen en t skje før mat: 2,5 dl vann kokes i 3-4 min m 1 ts fennikel, la det trekke og avkjøle, før du siler og oppbevarer det i feks en flaske. gi dette til babyen i feks kopp, eller tskje, eller doserings sprøyte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå