Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 jeg tar så lett til tårene de siste to dagene.. Jeg som ikke har merka noe til hormoner gjennom hele svangerskapet.. Har barseltårene begynt å komme allerede? 37+4 idag
BlåklokkaVest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde det på akkurat samme måte på slutten svangerskapet med de andre to. Det er nok hormoner, kanskje i fin blanding med lite sammenhengende søvn? :-) Jeg var ganske sliten på slutten, av både vekt og vondter. Hadde nok sin innvirkning det også.
mimmitiltre Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 hei, jeg opplevde det samme i forrige uke.. tror det er ganske vanlig her paa slutten..er jo mye hormoner i tillegg til man ofte er ganske troett og lei paa slutten...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 det er sant er ikke akkurat overdose med søvn her i gården blir nesten litt flau av meg selv når jeg blir helt blank i øynene for ingenting ;D Jeg er ikke lei enda, men hormoner og lite søvn har nok sitt bidrag for tiden
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 jejeje hehe Jeg begynte å stortute fordi samboeren min fortalte at han hadde blitt invitert med på en klatretur til høsten. Fikk ikke med meg at han hadde sagt at han ikke kunne si ja i.o.m han ikke vet hvordan livet vil bli, og at jeg og mini kanskje også kunne være med... Eneste jeg hørte var "alene hjemme" hehehe grein sikkert i en halv time.... Stakkars sambo...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå