fornøyd ja Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Jeg er veldig glad i fisk, fisk til pålegg og fisk til middag.. alt som har med fisk og gjøre egentlig. Guttene mine spiser fiskepålegg slik som makrell i tomat og kaviar. Men mannen min er veldig vanskelig å få i fisk desverre. Lurer på om dere har noen gode forslag til fiskepålegg... bortsett fra fiskepudding. Eller hva jeg kan gjøre med div fisk for at han skal spise det. han spiser omtrent kun kjøttpålegg og da ikke de magre. Jeg mener ikke at han skal bare spise sunt, men synes det er greit om han også spiser fisk, mye fordi guttene mine ikke lengre vil ha det så mye fordi pappa ikke spiser det. Han sier han liker torsk, så det har vi av og til, men til pålegg er det håpløst.. tips ? På forhånd takk
Gjest irismor Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Pålegg- Svolværpostei, peppermakrell, sånn boks med majones og makrellitomat. Middag Fiskegrateng med torsk, makaroni og hvitsaus og strø grillmel (eller hva det nå heter) Ovnsbakt laks/ørret Laksebiter på grillen (sånne fileer som man kjøper i 4pkn) Steinbit marinert i pesto, stekes og serveres med poteter. Kjempegodt. Han burde jo spise litt fisk for syns skyld pga barna.
fornøyd ja Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 hei og takk. jeg også synes det, men akkurat på dette området er han skikkelig barnslig.. sier bare han ikke liker det. Takk og lov ikke foran guttane, men jeg synes det blir for dumt. Derfor må jeg finne noe som jeg får han til spise.. slik boks med majones og makrell, er det blandet liksom?
line_n & sara Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 lag en suppe/gryte med kokosmelk, ingefær, sitrongress, litt sitronskall, hvitløk og alt av grsaker du liker, jeg bruker alltid litt gulrot oppi, kok dette m fiskebukjong, og kok ris, enten oppi gryta eller for seg selv, når risen er klar, har du oppi tint torsk, og lar det trekke i noen min! en god vri på torsk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå