Potetstappe Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Det spørs hvordan dårlig du mener... Dattern min ble helt hyperaktiv da vi begynte på nan 2, hun var våken dag og natt og skulle bare bable, hoppe osv. ca. en uke. Så begynte hun å gulpe masse, det hadde hun aldri gjort før. Da brukte vi hipp sin i en uke, men den fikk hun forferdelig dårlig ånde av, så vi gikk tilbake til nan igjen, og da var hun på normalen, ingen problemer...
☆Lille my* Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Gutten min begynte å spy og fikk magevondt av nan 2! slutta også å sove om natten!! Så fikk han nan 1 igjen og da ble det bra! Men så fikk han nan 2 med et uhell og da kom alt opp igjen, og han skrek og skrek.. Men han kan vel ikke få Nan 1 så lenge?? er 4 og en halv måned
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 jenta mi ble dårlig av det ble skam dårig i magen å kunne ikke gå i bhg pga spylerumpe.
Fru Lillamum Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 du får prøve Collett da. Min klump klarer den veldig bra.. kulper ikke lenger
☆Lille my* Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Vi prøvde collett da vi prøvde ut hva som passa best for han! og da spruta det ut nesa og munnen på han! verre enn da han fikk NAN 2. Aner ikke hva jeg skal gjøre! HS vet ikke heller! Hor lenge kan han få nan 1 da?
☆Lille my* Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Når bytta dere til NAN 2 da? du skriver at jenta di gikk i barnehagen da hun fikk det, så byttet sent da eller? Må jeg vente lenge før jeg gjør noe med saken, som sagt kan jeg sikkert ikke gi NAN 1 så lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå