Gå til innhold

Legen prøvde å snu henne, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk det ikke til. Skal tilbake til kontroll i morgen for å snakke om setefødsel. Eg har ikke så mye lyst til å føde i sete. Har ikke krefter til å tenke på det engang. Har ligget inne på sykehuset med min sønn som har fått diabetes 1 og er ganske stressa for tiden. Vi har vært her nå i to uker. I morgen blir har utskrevet. Er ganske tappet for energi pga. dette. Håper at eg kan ta keisersnitt eg. Har foressten 21 dager igjen i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Nei, det er ikke lett å snu disse barna :(

Vet du hvor stort barnet er?

Hvis du vil vite mer om seteleie, så anbefaler jeg en titt på seteleie forumet.

Du får vise hvor tappet for energi du er på samtalen i morgen, for du har jo termin om 3 uker. Det er ikke lenge til.... ;)

Lykke til!

Skrevet

Min tante fødte en stor gutt i seteleie for mange år siden. Tante er 160 cm høy og sped på alle måter, men det gikk veldig greit. Hun sier at hun ikke merka så stor forskjell på denne fødselen og de fire andre hun har hatt.

Men ellers trodde jeg at man nå til dags fikk tilbud om keisersnitt uansett når babyen ligger i seteleie. Enda kan hun jo snu seg rettveien, men det ville gitt deg en stor trygghet å vite at dersom hun ikke gjør det, får du keisersnitt.

Lykke til!

Skrevet

Det er dessverre ikke slik at du automatisk får tilbud om keisersnitt ved seteleie alle plasser.

På mitt sykehus er keisersnitt og seteleie et ikke tema. Alle skal føde vaginalt! Basta! Man må virkelig stå på for å få KS i en slik situasjon.

Som regel går seteleiefødsler veldig bra og de er ofte lette. Men, det er noe større fare for komplikasjoner enn ved en vaginal fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...