Gå til innhold

kan en ha koldtbord i et bryllup eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det syns jeg ikke det er noe i veien for! folk klarer ofte å slappe litt mere av med sånn mat, det blir liksom ikke så stivt! søskenbarnet mitt hadde stooort bryllupt men serverte en buffet med forskjellig mat å det var kjempe vellykket:o)

Skrevet

okey,da tror jeg vi skal gå for det.. :) vanskelig å finne en god, forrett/hovedrett som alle liker.. + at alle blir bedre kjent,når en selv må gå å forsyne seg, hver og en...

takker :)

Skrevet

Vi skal kjøre buffet (koldbord) med ulike retter både tapas, franskinspirert, indisk og klassisk norsk :-)

Det bidrar til en mer uformell tone, alle finner noe de liker, de passer også for allergikere (noe vi har mange av i slekta). Men det stiller større krav til at deres toastmaster må være dyktig og holde i trådene. Han/hun må ha skikkelig kontroll på når man skal forsyne seg i forhold til taler, røykepauser m.m. Hvis ikke går folk når de vil og det kan bli forstyrrende for den som taler.

Har vært i stor bryllup der toastmaster hadde laget en "kjøreplan" for middagen som han presenterte når alle hadde satt seg, og det gikk kjempe bra. Hvis det sklir ut kan du fort oppleve at middagen tar laaaang tid.

Skrevet

Kjekkeste bryllupet jeg har vært i (og jeg har vært i mange!) hadde koldtbord. Ble en veldig avslappet og koselig stemning. De hadde runde småbort med plass til 5-6 i stede for sånn hestesko - det var veldig bra. Hadde definitivt gjort det samme om jeg skulle giftet meg her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...