Gjest MyIian Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Men aner ikke hvordan jeg ksal få tid. Mannen min jobber masse! Og jeg vil ikke legge ungen i minisats heller - er så innmari hønenmor og er redd noen andre barn skal plage henne osv.. What to do what to do
ZamZam Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 tren hjemme da vel... Gå lange turer i godt tempo Kjøp en pilates video eller tre og en pilatesball og sett igang foran tven. Tren styrke i stua Finn andre på nett som også vil trene slik at dere kan hjelpe hverandre med motivasjonen. Legg opp en fast plan om når og hva du skal trene og hold deg til den, lag et klistremerke system og sett på et klistermerke for økta etter x- får du handle klær til så mye elelr får en tur ut sammen med venninene elelr mannen..
M&MH Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Eller gjør som meg og Maddie, vi skrur på høy musikk og danser vi!!hihi:-P Ser ut som en idiot da, men ingen som ser oss, og det er faktisk gøy!! haha... eller så kan man gå tur da:-P
ZamZam Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Glemte å si at det kan lønne seg å måle deg med målband før du begynner slika t du kan se cm du strammer opp... Du kan evt sette deg cm mål, når jeg har blitt x cm mindre skal jeg kjøpe ny bukse, gå ut osv..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Du trener hjemmefra. All trening du kan gjøre uten apparater - kan man også gjøre hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå