Gå til innhold

trodde aldri jeg skulle gjøre dette, men.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg stikker ut herfra nå, litt for mange dumme innlegge her, ser ut som de fleste har stått opp med feil ben i dag. Håper det roer seg ned til i kveld. Koser meg når jeg er her inne, men i dag er det ikke noe og kose seg med eller god råd og gi.

Vi snakkes senere jente. Ha en fin dag!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei herregud, vi har da ikke stått opp med feil bein, det er det du som har. Skjerp deg!

Neida, jeg bare tuller.

Det fine med DiB er at de som HAR stått opp med rett bein, de lager en del morsomme tråder ut av det hele og man får seg en god latter. Så er alt tilbake til det normale og i morgen er det et nytt tema:p

*på´an igjen, på´an igjen*

Skrevet

Deilig å komme seg ut få litt frisk luft det skal vi også snart. Nyte dagen.

Skrevet

Hahahahahha ja jeg tenkte akkurat på det samme tillab. Det er ganske morsomt for her inne blir folk så sykelig opphengt i det. Også vi som syns det er teit må gjøre enda mer poeng av at det er teit og da kommer det noen og lager enda et poeng om at vi er teite - og kanskje litt unge også

Skrevet

Men... det er jo ikke tvangslesing av alle innleggene her vet du ;-) Det er lov å hoppe over de en ikke liker. Som regel ser man jo på overskriften om det er noe en har lyst å engasjere seg i.

Men dersom du i stedet velger å trekke deg bort fra siden, så har du rett til det;-) Ha en fortreffelig og ....fredelig søndag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...