Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjapp tur innom for å si hei. Det er travle dager for tiden med en liten frøken som er ganske fastlimt inntil mamma'n sin og mange ting som bør gjøres når hun for en gangs skyld tar en pause fra meg. Tingene forsvinner gradvis ut fra eskene. Når garderober er ferdig monterte på onsdag, kan vi ta ut resten. Forhåpentligvis dukker da det digitale speilreflekskameraet opp slik at det igjen blir noen bilder av minstesnupp. Talentløse flyttefolk som pakker alt i hytt og pine slik at vi ikke finner igjen noen ting!

Friske barn har vi, så ingenting å klage over. Om litt mindre enn to uker blir det navnefest på minstesnupp så da kommer hele svigerfamilien fra Ålesund. Veldig hyggelig å få vise frem både hus og baby. Nå skal jeg se om den flinke lillebroren som har begynt å gå på do er ferdig. Da kan vi komme oss ut og nyte at det ikke regner :-D

Ha en fin søndag alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å se at du er der, Maud!! Lykke til med navnefestplanlegging, det blir koselig :)

Og så flink gutten din er, da!! Karosnuppa er jo litt eldre enn ham, men hun er ikke noe særlig interessert i å gå på do ennå. Jo forresten, hun vil sitte der, men det kommer aldri noe. Det er dopapiret som er mest stas, he he...

Skrevet

Godt å høre at dere begynner å komme i orden,og ikke minst at snuppa er i form igjen og resten av gjengen er friske.

Koselig med navnedag som nærmer seg,lykke til.

Har svigers fra Ålesund jeg også...så derfra ble dåpsluen til minstemann kjøpt,så de følte de kunne bidra litt ;)

Skrevet

Godt å høre Maud!!!!!;=) Du har nok å stri med skjønner jeg!

Kos dere med nytt hus, friske barn og navnefest!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...