*bubbs* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har vært og sett på mammabukser, men de er så h****** stygge! Hørte om noen som kjøpte et elastisk bånd på nettet til å ha over sine vanlige bukser slik at hun kunne gå med sine vanlige bukser hele veien. Er det noen som kjenner til dette? Nå går jeg med øverste knappen oppe..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 www.alexi.no har disse belly belt ... ingen erfaring med de selv desverre
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 mine dongeri mammabukser fra Zara er lekre:) bare et tips!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Har bare kjøpt 3 mammabukser til nå men blir nok flere, jeg kjøpte ene på hennes i nettbutikken der også kjøpte jeg ei svart dressbukse på exit som er super god og veldig fin på.. Dongeribuksa sitter også ganske greit men har begynnta bli for stor?! så litt redd den har utvia seg veldig mye... Den 3 buksa er fra ellos og er igrun helt grei men ikke en favoritt..
mine små alver... Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 hei,et lite tips er å prøve mamma buksene.De ser helt jævlige ut på hengeren men kan være noe helt annet på Min erfaring.
*bubbs* Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 zara har de bare i oslo da.. tviler ikke på at de er fine nei...
fjollefrua Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 enig med min lille alv kjøpte en ny mammabukse på hennes igår, og jeg var litt skeptisk når jeg så den på hengeren. når jeg fikk den på meg så satt den som et skudd... en lys sånn litt hverdagsbukse, og sinnsykt deilig å gå med. var ogsåpen så den kan brukes til alt. de har den i 3 farger og kostet bare 298,-
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Hei! sliter med å finne bukser jeg også. Synest at det er så irriterende å måtte dra de opp hele tiden (selv om det er strikk på de også), så jeg sverger til fine joggebukser. Men nå har jeg netopp bestilt meg et slikt band frå Alexi.no, håper jeg hat gjort et bra kjøp. Venter det i posten når tid som helst =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå