snuppedulla Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Fy f**n nå er jeg lei meg:( Familiemiddag på Tirsdag kl 18.. hmm, mulighet for å bytte dag? hvis ikke må jeg kanskje si nei til vårt lille møte jeg hadde gleda meg sååååååå mye til!!!!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Oh no!! Ja da synes jeg nesten vi må bytte dag altså :-S hmm, jeg reiser på onsdagen jeg, og blir borte i hvert fall ut uken, men vi må jo bare finne en annen dag da altså. ikke no morro hvis ikke snuppedulla er der altså
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hva med å flytte det en uke til den 29? da er vi ENDA nærmere testedagen :-D hjælpes
snuppedulla Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 AKKURAT det samme for meg! nå må jeg bare bøye meg etter dere andre!! hvis ikke må jeg droppe middag!? hva synes du!? eller noen som kan i mrg?
snuppedulla Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 har dere prøvd mye denne gangen?
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Prøvd en uke hehe ;-) Dere da? Hmm kan du droppe middag da?? *smile pent*. Men hvis ikke er det kanskje det enkleste å bare flytte det en uke? tror ikke jeg kan i morgen, og blir vel litt kort varsel for de fleste ;-) sendte deg forresten pm med msn-adr min i går :-D
snuppedulla Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg KAN droppe men da går det på samvittigheten! skal se om jeg finner pm, er ikke heeeelt inn i detta enda;)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Men da flytter vi det en uke. Passer igrunnen veldig bra for meg også, fordi jeg holder på med flytting osv for tiden. Er ikke noe gøy å gå rundt med dårlig samvittighet! der kom du på msn gitt :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå