Gå til innhold

Soving! han har blitt helt umulig:( 5 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, han har aldri värt en dröm å legge men gikk bedre enn nå iallefall..

Vi har hatt leggetid mellom kl 19-20 nesten sia han ble födt.Sovnet fint av seg selv i senga.

Han våknet som regel etter en stund, halvtime/time da måtte han ha litt mer pupp el smokken men sovna greit etterpå.

Vi måtte ofte inn og putte tilbake smokken, har prövd alle typer men ingen ser ut til å passe.

Den siste uka har det blitt verre. Jeg har sittet ved siden av senga hans opptil 3 timer för han endelig sovner.

Han sovner i 19-20 tida men våkner en halvtime etterpå og da er han lysvåken.

Han virker ikke sulten, får 1 porsjon gröt på ettermiddagen og fruktmos på formiddagen + pupp mange ganger om dagen.

Han ligger i senga, sparker med beina, leker med dyna og smokken og "prater". Han sover lite på dagtid også, har alltid gjort det så når kvelden kommer vil en sliten mamma ha litt tid for seg selv..

Jeg kjenner at jeg blir så frustrert!

Vet ikke hva jeg gjör feil..vi har ikke endret på rutiner som han har hatt siden han ble födt.

Smörer gommene med dentinox hver dag for det er tydelig at det klör.

Smokk situasjonen er så frustrerende, han vil ha smokk men mister den hele tida. Nå biter han på den og for det gjör vel godt når det klör i gommene.

Håper at noen av dere har gode råd og tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville latt han ligge og sparke for seg selv litt. Og ignorere "sutring". Heller gi han smokken og kose med han hvis han gråter skikkelig. Jeg gjorde det med tulla vår, og vente henne gradvis til å sovne av seg selv.

Et annet tips er å legge han bittelitt tidligere, så han i alle fall ikke er overtrøtt..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...