*1+1=2 små* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Har ikke såå mange kroner å bruke på kjole, har tittet på siden til Torunns Drømmekjoler og vurderer veldig å kjøpe av henne men har på en måte lyst til å kjøpe en kjole jeg har prøvd... HVor sannsynlig er det at jeg finner en kjole for 5000kr? Leie koster jo en del det og......og da kaster man jo virkelig ut penger....kjøper jeg kan jeg selge den igjen... hvor vanskelig er det å selge kjoler igjen? Takk for svar:)
Vannmann35 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har vært rundt og prøvde kjoler, så langt har jeg ikke funnet noen billigere enn 11000... men det kommer jo ann på hva slags kjole du ønsker deg. Jeg ser etter en kjole med masse stæsj på, men vil du ha en helt enkel en blir det billigere. Du kan jo lete på finn.no - kanskje noen i nærheten av der du bor som skal selge sin kjole, da får du sikkert prøve også.
Maritbrud Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Finn.no er et veldig godt forslag. De som selger der bruker å forvente at dersom folk bor nært nok så vil de gjerne komme innom og prøve før et evt salg. Hvis du bor i Oslo vil jeg også anbefale www.kreativtbryllup.no.
Fullrulle86 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Agape sine kjoler er rimelige. koster fra 6900 og oppover:o) www.agape-brud.no
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg kjøpte min kjole for 5900,-, og der jeg kjøpte den hadde de flere i samme prisklasse. Det finnes kjoler der ute som ikke er så dyre. Dessuten kan du forsøke å finne noe på salg - hvis det ennå er en stund tildu skal gifte deg kan du få med deg høstsalget, og da finner du kjoler på halv pris, mange godt under 5000. Men det hjelpder deglite hvos du skal gifte deg til sommeren, da...
*1+1=2 små* Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Hehe der ligger problemet..skal gifte meg 9.august...så regner med at høstsalget ikke har startet enda! Skal titte innom noen brudesalonger om en ukestid...så får se hva de har og da finner jeg jo også ut av hvilken type kjole som passer meg... Er egentlig ikke så redd for å prøve nye ting, men internett salg er jo litt skummelt fordi du ikke kan få prøve kjolen først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå