Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 anonymkanppen? rett og slett bare for å beskytte seg selv? gjør det også for å ikke få personangrep på mine meninger
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 ja jeg gjør ikke det, synes det er feigt. spiller vel ingen rolle om ikke alle 17 000 som er innlogga på et nettforum er enig i det du skriver?! er jo liksom ikke vennene dine.....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg bruker også anonymknappen hver gang jeg spør. Ser ikke på det som noe problem så lenge jeg holder meg sakelig. Slenger aldri med leppa her heller. Så bruker den ikke for å være stygg mot andre. Å da skjønner jeg ikke at det skal være noe problem. Jeg vet jeg er like anonym med nick som anonym. Men kjipt å bli huska for en ting f. eks. Å som dere vet så er ikke ALLE like snille her inne. Derfor velger vel noen å beskytte seg på denne måten.
camillah 2 små Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har nok bare brukt anonymknappen når jeg har hatt et skikkelig dumt spørsmål, eller har vært redd for å avsløre private ting.. Men dere må da gjerne holde dere anonyme, gjør det som føles best, vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå