LizzyG Skrevet 20. januar 2008 #27 Skrevet 20. januar 2008 Jeg tror det at det er ikke bra å være så smart for da forurenser man med all tenkingen sin, og jeg hadde ikke klart å leve med meg selv hvis jeg visste at jeg forurensa sånn. Så derfor prøver jeg å unngå å tenke i størst mulig grad;)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #28 Skrevet 20. januar 2008 Hva med klær forresten? Og ikke minst *fanfare* BLEIER?! Det må jo være styggedom med bleier? Kan noen ringe Al Gore?
Mrs. Bouquet Skrevet 20. januar 2008 #29 Skrevet 20. januar 2008 Men hva om det er airbag i hytta, har dere tenkt på det? Synd for dere om det braser en elg inn i hytta når dere ligger og sover i isfoix-setene deres. Dessuten er det feil å ha isofix da hytta nok ikke er utstyrt med isofix fester.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 20. januar 2008 #30 Skrevet 20. januar 2008 MEN, bruker dere våtserviettene bare EN gang, eller driver dere også med gjenbruk? Vi vasker dem i vaskemaskinen sammen med de brukte bleiene. Bleiene tørker vi i tørketrommelen, mens våtservietter putter vi rett i pakken igjen...
LizzyG Skrevet 20. januar 2008 #31 Skrevet 20. januar 2008 Det er derfor jeg går naken og ungen min har en tøybæsjepose som jeg har hengt mellom bena hennes. Vasker forresten den tøybæsjeposen i bekken som går forbi huset her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå