Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Testet i morges, 4 dager før IKM. Svakt positiv test (first signal). Streken var rosa, ikke grå..men testen hadde ligget utenfor forpakningen noen dager. Kan det ha noe å si?
Tre skjønne Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei....det kan sikkert ha noe å si.. det står at tsten blir ødelgat med brutt forsegling...
babysjuk82 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Trur du må ta ny test.og bruk dn m en gang du tar dn ut av pakken.
*Vi blir 5* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 men hvorfor skulle testen bli positiv fordiom den har vært ute av pakken? hvis den kontroll streken er normal så ville jeg ha stolt på den...men ta en ny en for sikkerhetsskyd du,tipper nok den blir postiv den også =)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Ja,selve testen er jo ikke åpnet....men nå har jeg vært og kjøpt cb digital, må bare vente noen timer på tissetrengthet:o)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hvis streken for at testen har fungert som den skulle, kommer opp, funker testen slik som den skal. Det mener nå hvertfall jeg. Om "Gravid" streken er veldig tydelig eller svakere er av 0 betynding. Psst.. Når du har tatt testen så skriv her inne om den var n eller p. Sikkert mange som er spente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå