Gå til innhold

Hva nå.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en fra Tyrkia, vi har tenkt å søke om fam.igjenforening. Jeg har en sønn på 2 år fra et tidligere forhold.

Jeg var nettopp 10 dager i Tyrkia å besøkte mannen min, da fikk jeg se aggressive siden etter at han hadde drukket sprit. Han er sykt sjalu, og fikk det for seg at jeg likte kompisen (fordi jeg snakket med han osv) Kanskje jeg flørtet litt for å gjøre han sjalu...Værtfall så smellte han på meg et blåøye. Da jeg kom hjem og venner osv så dette ble det skikkelig styr, også barnehagen reagerte. Alle ba meg kutte han ut osv...

Problemet er at nesten ingen vet at vi er gift, vi giftet oss der nede. Familien min vet ingenting om noe.

Nå er jeg gravid oppi det hele. Hva gjør jeg nå da???? Han vil at jeg skal ha ungen, vil vi skal komme og bo i Tyrkia til han får komme til Norge, men denne voldelige episoden og hva folk kommer til å snakke holder meg igjen.

Hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi,oi. Kinkig situasjon. Skjønner godt at du har det vanskelig. All fornuft skriker "kom deg unna", men jeg må ærlig innrømme at jeg også hadde vært i tvil om det hadde hendt i mitt forhold. Men siden jeg ser det utenfra vil jeg råde deg til å avslutte nå mens leken er god. Du er sikkert veldig forelska og glad i ham, men du vet det finnes flere fisk i havet. Selv om man iblandt ikke kan tro at man kan få slike følelser for andre. For det første: det er ikke lov å slå, uansett grunn. For det andre: hadde du egentlig gjort noe galt? En av de hyppigste grunnene kvinner gir for å bli i et voldelig forhold er at mannen har fått dem til å tro at volden er fortjent, at den skyldes feil oppførsel fra kvinnen. Det er klart at menn fra disse kulturene stort sett har lavere terskel for flørt og hvilke signaler kvinner sender, men dersom han bruker vold fremfor verbal kommunikasjon synes jeg alt tyder på usunt forhold. Føler med deg. Du synes nok at du allerede er så godt etablert at det er vanskelig å snu/avslutte forholdet. Men tenk hvor mye verre det kan bli! Hvis han kommer hit og dere stifter familie. Er det slik at du er gravid, eller snakker du om barnet du har fra før?

Skrevet

Hvis det ikke er så lenge siden du giftet deg så kan du få giftemålet kansulert pga vold og så lenge du har gifta deg der nede så har du sikkert ikke registertet her i norge ennå??

Da er det mye enkle og få det kansulert om du ønsker det.

Jeg skal love deg at først han hat slått deg en gang så kommer han helt sikkert gjøre det igjen og det er mye bedre for deg og ungen at du kommer deg ut av det nå enn etter flere år.

Jeg har levd i et ekteskap med vold i 6 år før jeg kom meg ut av det og nå lever jeg godt i nytt ekteskap.

Men hvis du vil prate mer om dette så er vi flere på et annet forum og der snakker vi åpent om alt og hjelper hverandre.

Alle sammen har eller er sammen med noen fra utlandet og de fleste har også barn.

Skrevet

KOM DEG VEKK FRA HAN!

Skill deg, anmeld han for vold, ta abort.

Skrevet

hvorfor skal ho ta abort?

Det blir vel opp til hva ho syntes om det. Selv om barnet ikke var planlagt (virket ikke sånn) så kan ho da ønske det.

Men ville nok sett hvordan det er med anullering, hvis ikke mulig så bør du ta ut skillsmisse. Og for gud skyld reis ikke ned dit . Blir barnet født der vil det bli tyrkisk statsborger. Lager han helvete nå tenk hva han vil kunne gjøre da. Ikke søk om familiegjenforening heller. Har han vært agressiv å slått deg en gang så vil han helt klart gjøre det igjen.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...