Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 i oppvaskmaskinen. Skal filteret stå på? Det skal jo bli rent det også, men faller det ikke av? Den er helt ny så jeg har ikke vasket den før. Medela.
*smula* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg vasker aldri pumpa mi i vaskemaskinen. Vasker den for hånd med zalo og vann og skylder den godt før jeg koker den. Tror hvertfall ikke jeg ville vasket det lille filteret - det kan nok fort forsvinne.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Ok. Det står at den kan kokes eller vaskes i maskin så jeg vasker den i maskin først og koker det etterpå. Kan jo kanskje koke filteret isteden. HI
*smula* Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Det lille filteret kan du bare vaske lett med oppvaskkosten og koke det sammen med resten etterpå.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Har avent, men jeg pleier å legge filteret der man har gafler og kniver. Da forsvinner det ikke. Ellers har jeg bare vasket det for hånd, og så kokt det sammen med resten av utstyret etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå