Finnmarkspia Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Barn som er født med et øyelokk som henger og dekker til halve pupillen...?? Håper noen som vet!!!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Vet ikke helt hva du mener, om hvor gammel babyen er. Men mange barn får seg jo en "trøkk i trynet" under fødselen, og da kan bla øynene hovne opp. Men dette gir seg som regel i løpet av 2-3 uker. Er det like ille etter en mnd ville nok jeg fått en sjekk på det.
Finnmarkspia Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Min lille baby er 5 mnd og han klarer ikke å holde øyet oppe hele tiden det dekker til litt av pupillen... skal på kontroll snart så da må æ vel få de til å henvise han til spesialist.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Okej. Ja da bør du snakke med legen. Tenkte det var en nyfødt jeg. Kan jo være at det slik han er, men kan jo også være at han har en nerve i klem, eller en liten lammelse i en av musklene som styrer øye eller øyelokk. Håper de finner ut av det.
Finnmarkspia Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Ja har tenkt på det samme... tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå