Gå til innhold

spm.til fleregangsfødende

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvo mange mnd. det tok før dere fikk tilbake mensen etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått igjen mensen etter min første jeg.

19.November 2005 er siste gang jeg hadde mensen.

Skrevet

Jeg fikk mitt første barn 1 des 04, fikk mensen 2 1/2 mnd etter jeg hadde født. Det vil si mitten av feb 05.. Jeg full ammet også, men jeg har hørt at det kan gå opp til 1 år før mensen kommer tilbake.

Skrevet

Jeg har etter begge fødslene fått mensen etter 4 uker, som om fødselen var en mens periode så 28 dager etter kom mensen, hehehe egentlig veldig greit for da hvet jeg det er som det skal.

Jeg full ammet også.

Skrevet

Jeg ammet ett år etter min sønn var født, derfor hadde jeg ikke mensen. Rett etter jeg sluttet å amme fikk jeg i meg hormonspiral, derfor fikk jeg ikke mensen da heller. Mensen fikk jeg etter jeg fikk tatt den ut i sommer, altså jeg fikk mensen tilbake 3,5 år etter min sønn ble født (som nå nettopp har fyllt 4).

Nå har den forsvunnet igjen siden jeg er gravid, hehehe - skal ikke klag!

Skrevet

Jeg full ammet til han var 6 måneder.. og ammet ellers til han var 10-11 måneder.

Ble gravid igjen i begynnelsen på juli.

Mistet og hadde utskrapning i slutten av august.Gravid på ny igjen og er nå 17+4:p

Så derfor har ikke jeg hatt mensen på så lenge.

Skrevet

Han er altså født 08.september-06

Skrevet

Fikk den igjen etter to måneder med førstemann (en uke etter jeg sluttet å amme).

Skrevet

Etter jeg fødte jenta vår fikk jeg tilbake mensen rett før 6-ukers kontrollen ;) Hehe, jm mente det ikke var mulig siden jeg fullammet, men da hun sjekket var det faktisk det så tidlig. Hadde forventet at jeg ikke skulle få den tilbake mens jeg fullammet iallefall, men sånn gikk det da ikke. Håper jeg slipper unna litt lenger denne gangen. :P

Skrevet

Fikk tilbake mensen etter ca 8 måneder med begge to. Fullammet nr til 4mnd og nr 2 til 6mnd. Fortsatte å amme begge to etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...