Gå til innhold

innvendig UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på innvendig ul, for å fastslå termin pga ujevne blødninger i ett par mnd..

dumt spm kanskje, men hva skjer liksom på en sånn undersøkelse?? gruer meg litt..

får man forresten bilder av fosteret? er maks 10 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

du ligger i den berømte stolen så tar de en ting in i deg,gør ikke vondt i det hele tatt....vet ikke om du vet hur den ser ut...men de ser litt ut som en dildo=) ha ha ha nej ikke så mye den er ikke tykk i det hele tatt....

du får bilder om du ber om det men må sikker betale litt for det....ikke dyrt men må betale kontant

du får se på skjermen om du ber om det=)

ha ha ha lit rart innlegg men men=)

Skrevet

Heisann. Var på tidlig ultralyd i uke 7, pga blødning. Det var ikke vondt, ikke noe å grue seg for :) Jeg fikk se det lille hjertet slå, og fikk med bilde hjem. Det var på et sykehus og kostet ingenting. Lykke til! Klem

Skrevet

så bra det ikke gjør vondt :) og håper jeg også får med bilde hihi.

gleder meg litt ti å se at det er noe der.. men er fortsatt en uke igjen... kjedelig..

takk for begge svar hehe.

Skrevet

jeg fikk utvendig i dag, men staven var ca 1,5-2 cm tykk, den sto rett ved siden av meg, så så den godt. Man må egentlig betale, men jeg slapp. Og jeg hadde egen skjerm, en stor plasmaskjerm oppe i taket

Skrevet

æsj a meg, hehe, håper jeg slipper innvendig, er jo ca 11 uker på vei. har fått innvendig pga legen var usikker siden jeg gikk på p-piller i 2 uker før jeg glemte de bort i november. siste mens i begynnelsen av november.. men nå er det 5 dager igjen, ulidelig lenge!! hehe. Noen erfaringer fra privatister i buskerud forresten?

Skrevet

Jeg var til innvendig UL på onsdag, og det er ikke vondt i det hele tatt :)

Skrevet

fikk du bilde? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...