To tette og ei badehette ;) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hadet bra jenter. Noen av dere ser jeg igjen på 3 trimester og andre kommer inn på 3 trimester når jeg har født. 2 trimester har vært laaaang syntes nå jeg, men nå er jeg endelig på 3 trimester. Rart å lese forskjellen på de forskjellige debattene. På 1 trimester debatten så går det stort sett i: " Jeg er gravid! " " Har jeg mistet" " Hva skjer nå" Og lignende. På 2 trimester debatten så er det mer rolig og avslappet og det er ikke mye snakk om misting av foster og sånn.. Det er mer: " hva har dere handlet inn" " Noen som enda er kvalme? " " Er dette bekkenløsning? " Osv.. Men, på 3 trimester... det er da man virkelig skjønner at man skal få et barn, for da går det mye i dette: " Var det vannet som gikk?! " " Ja, da har jeg ringt føden! " "Nå har jeg 3 cm åpning " " Alt er handlet inn " osv.. Jeg har lært masse av å være på 2 trimester debatten og det er stort sett snille jenter der inne. Ikke så mye aggresjon. (det er på krangledebatten de.. holder meg unna der). Jentene på 2 trimester debatten er følsomme og veldig hjelpsomme. Veldig greit når man er 1 gangs og andre gangs for den saks skyld. Lykke til alle sammen og vi sees på den andre siden.. you know.. number three
Tante Bassa Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Lykke til med 3. trimester. Skulle ønske det var meg, syns tiden går sååå sakte.
OhMyGod!!! Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Åhh så heldig!!! *vinke* fortsatt noen uker igjen her, men ser hvertfall snurten av 3tri langt borte i veien nå da Kos deg på 3tri, håper det blir et godt trimester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå