stratosen_er mamma_ Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 vil du se litt på meg igjen? stemte så godt sist;) f.13.04.83 hvordan vil dette sv.skapet forløpe? når føder jeg (termin i august)? kjønn? og hvordan blir d i fht jobb /graviditet?? tusen takk klem
Mamalari Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 ser ut som det vil gå greit med svangerskapet ditt, føler du vil være sykemeldt store deler av svangerskapet, men at du likesom vil jobbe litt ved siden av. Tror du vil være aktivt sykmeldt en stund. Ang kjønn blir jeg litt usikker, får opp begge deler. Får opp gutt, men får også en følese av jente. Hva fikk jeg opp sist da? Får opp at det vil bli viktig med hvile og ro gjennom hele svangerskapet, så når du begynner å føle deg litt stresset eller urolig så ta deg tid til å sitte ned å slappe av:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 takk mamalari:) høres ut som d stemmer godt dette her.... har vært mye sykemeldt hittil og skal nå gå på aktiv sykemelding..... jeg tror kanskje du var usikker på kjønn sist også...er mange som er d på meg:) tusen takk vennen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå