Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 skal kjøpe vogn, men har ikke mulighet til å prøve den i bilen først...noen som vet om eks Teutonias 3-hjulinger går fint inn i bilen?
Kakebakesøte Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg vet faktisk ikke svaret her da, men jeg kan si at den gikk inn i en opel corsa og det er jo en rimelig liten bil. Skulle nesten tro med sikkerhet at den da går inn i en ford focus stv.
Nanna:-D Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har kjøpt den vogna. Har ikke prøvd den i bilen, men jeg har hatt en teutonia y2k i bilen, utmed hundeburet, og det gikk bra. Det er jo en 3-hjuling å da pleier jo det enkle hjulet å legge seg under vogna i sammenlagt tilstand. Det står på teutonias hjemmesider at vogna sammenlagt måler 88cm lang, 62cm bred og 58cm høy... http://www.teutonia.de/fileadmin/download/teutonia_katalog_NO_2008.pdf
tarzanjenta Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har ford focus. Men ikke teutonicavogn. Tror nok uansett den går inn. De to vognene vi har, går inn både på langs og på tvers ( duo og sportsvogn) Hvis de står på langs, får man faktisk inn begge to. Skal bytte bil snart, men finner ingen som vogna går inn på langs. Pokker!
kromis Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har Ford Focus stv. Jeg får fint inn en Brio kombivogn og et hundebur i str 2-3 med skråtak. Det burde vel være mulig med en trehjuling også? evt ta av det fremste hjulet? Har ikke prøvd med en slik vogn selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå