Axus' girlfriend Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hva tror dere erfarne damer ? Morsomt å må begynne å ta stilling til slikt, hehe, selv om jeg er tidlig ut nå da:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 jeg synes pampers er best, ..de er liksom mykere ,mer "bomulls aktig" og libero er mer hard, "plastikk aktig " ...
BlåklokkaVest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har prøvd litt begge deler, men foretrekker Libero. Pampers er mye og god, men på mine barn ble det mye lekkasjer.... :-) Kjenner de som ikke har fått lekkasjer også. Tror kanskje det kommer litt an hvert enkelt barn (hva slags figur de har, jente eller gutt...)
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 jeg mener omvendt jeg da.... jobber i barnehage der vi har erfaring fra begge typer. føler barna er lenger tørre i libero bleiene og sitter bedre rundt livet på barna. de har jo kommet med en ny patent med bedre strikk i livet nå som er super bra! pampers har et slikt "lag" som nærmest sitter fast i rompen til barna hvis de er tissevåte.. enda det ikke har gått lenge med bleien, og jeg synes de er litt smale rundt livet.. men nyfødt bleiene til pampers er gode! men.. det er min erfaring da du får heller prøve deg frem for å se hvem som passer best til ditt barn. har brukt begge bleiene på barnet mitt selv jeg og de er selvsagt begge fine å bruke!
trebarnsmamma? Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Libero! Pampers sine er så kunstige :-/
Mooncake Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Tror ikke du trenger å ta stilling til det før du har testet selv, på din egen baby Det har med passformen å gjøre. Jeg har testet begge på min datter og bruker Libero, men må prøve Pampers en gang innimellom, bare får å teste. Andre sverger til Pampers.
ElinSM Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Du må nok prøve deg frem ja:) Jeg prøvde begge deler med forrige jenta. Hun tisset bare igjennom med pampers-bleiene. Kunne ikke bruke noe annet enn Libero. Kan virke som de barna som er litt mer runde passer mest i Libero, og de lengre og smalere passer best i Pampers.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Tja, hadde no en lang og smal gutt, jeg da og ble raskt fan av libero. Dette var jo også bleietypen de brukte på sykehuset, mulig jeg ble påvirket? Pampersen virka så kornete, liksom. Nei, du får prøve deg frem. Det er jo en grunn til at det ca selges like mye pampers som libero i Norges land.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Libero til nyfødt, pampers når de er ca 6 mnd
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Uten tvil; Pampers Active Fit.
Siivi Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Eg bruke pampers på dagen,og libero på natten...da slipper vi lekkasje på natten
2hærligegutter Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var kun for libero når jeg fikk førstemann, hadde venninder som brukte pampers og syntes ikke de satt så bra. Men etter ca 8 mnd fikk min sønn sopp på rumpa (bleien ble for tett) og ble da annbefalt å prøve pampers. Det har vi brukt siden. Vi kan f.eks ikke bruke up and go, det blir bare lekasjer. konklusjon: Begynn med en type og funker ikke det bra nok så prøv en annen. Det er ingen fasitsvar på hviken bleie du skal bruke, alle barn er forskjellige
ORWF Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes Pampers har vært best!!! Vi har hatt lekasjer med libero.. Brukte d i begynnelsen toil barna var 3-4 mnd. Pampers er mye tynnere og ikke så tett.. Libero er kjukkere på en måte! Men viktig å begynne med 1 type. og skifte om man ikke er fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå