Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Libero. Syns Pampers er alt for tynne og lekker lettere. Men de er veldig bra når du er i varmere land. Så hver gang vi har vært på ferie i utlandet har vi brukt Pampers. Nå er datteren min to år og skal sikkert slutte med bleier før sommeren. Men i det siste har vi brukt first price up&go bleier på henne. Merker ikke stor forskjell fra libero egentlig.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har brukt Libero til førstemann, og vert veldig fornøyd med det, så kommer til å fortsette med andremann også
Kakebakesøte Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Vi brukte libero en stund, men så gikk vi over til pampers når tulla var rundt 8-9 mnd. Etter det bruker vi bare pampers. Synes de er mer elastiske og virker mer behagelig for jenta vår hvertfall. Har ikke opplevd at de ikke holder på det som bør holdes på heller. Vi kjører nok samme løp på nestemann. Men jeg vet at det er litt forskjell på hva man foretrekker ut fra om man har gutt eller jente. Første vår var jente, andremann blir gutt. VI får se hvordan det blir.
willow Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Helt klart libero! Guttungen blir jo sår av pampers... men vi brukte faktisk nyfødt pampers, og var veldig fornøyde m de!
mamma til 2... Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 PAMPERS!!!! ingen over ingen ved siden:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Etter det jeg har lest og det lille jeg brukte pamper,erfart selv,så er oppsugningsevnene den samme på dem,så det kommer ann på komfort. Her bruker vi libero,fordi vi synes det passer best på gutten vår,synes pampers er harde og veldig uformelige,men det er jo smak og behag.Kjøpte en pakke av hver da gullgutten var liten,for å se hva vi likte best og falt på libero.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Pampers Active Fit, brukte libro når hu var lita men da var hu tissevåt gjennom og bleia var nesten tør så de passet ikke for oss, men pampers har det skjedd få uhell ja..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Libero fordi jeg ikke ønsker å smøre ungen min med "salve" døgnet rundt. Pampers inneholder en type salve slik at barnet bli smurt med den hele tiden det har på bleie, libero inneholder ikke slike stoffer. Har brukt libero i hele bleieperioden til snuppa ute uhell, så lenge vi har økt i str når det skjer uhell har det vært helt tørt utenfor bleia :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 må si at som førstegangs har jeg ikke erfaring, men alle jeg kjenner har sagt pampers er best og billigst den første tiden. så jeg har kjøpt det og håper det stemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå