Gå til innhold

Når sende ut invitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange steder står det 1-2 mnd før, men det er jo altfor sent!

Vi gifter oss i mai, og jeg har tenkt til å sende de ut nå snart, er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen steder har jeg lest 6-8 uker før, andre steder 2-4 mnd. før. Vi sendte ut ca. 10 uker før, med svarfrist 6 uker før bryllupet.

Skrevet

Jeg synes ikke det er for tidlig nei.

Vi skal gifte oss i slutten av mai og sendte ut invitasjonene i desember- 07 med s.u. 01.feb

Skrevet

Vi gifter oss i mai og sendte ut invitasjonene i slutten av november. Folk trenger tid til å ordne barnepass, bestille flybilletter, ordne hotell, ferie etc... Så var jeg dere hadde jeg sendt ut invitasjonenen asap!

Skrevet

Vi skal sende ut invitasjoner i feb/mars skifte fordi jeg har en del familie fra tyskland som må ordne en del for å kunne komme! Gifter oss i August men har også lokale reservert som jeg må avbestille så fort som mulig hvis vi ikke blir så mange som planlagt...

Skrevet

Vi sender ut innbydelser i uka som kommer. Gifter oss også i mai. (Har informert de som kommer langveisfra, og de fleste i nærheten også, om datoen for en god stund siden).

Skrevet

vi skal gifte oss i fellesferien, og skal derfor sendte ut invitasjoner 5 mnd før. synd hvis noen som har lyst å komme (og som vi gjerne vil skal komme) ikke kan fordi de har bestilt sydenturer og slikt.

bedre å sende ut for tidlig enn for sent :)

Skrevet

vi skal gifte oss 28 juni og hadde tenkt å sende ut innbydelsene uka før påske (uke 11) og svarfrist 5 mai

synes dere at jeg skal sende de ut før eller??

ser jo at det er mange som er tidlige ute enn jeg er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...