Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hva mener dere? Jeg spør for nysgjerrighetens skyld igrunn. Jeg har kjøpt bilstol selv, for jeg synes det høres litt halvskummelt ut med bag med nett over..
grivid m/nr.2 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Vi brukte bag med nett sist, men det blir bilstol denne gangen. Bilstolen er mye tryggere og nettet frarådes av eksperter... Jeg har tenkt litt på at babyen ligger bedre i bagen, pga ryggen osv, men vi har valgt sikkerheten denne gangen. Bare en ikke har altfor lange kjøreturer de første ukene, går det helt fint.... Legger ved en link til Din Side: http://www.dinside.no/php/art.php?id=314926
lilleluna7 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Gjennom den første tiden med mine to første brukte jeg bag med nett over, men det kan umulig være bra om det skulle skje noe. Jeg kommer til å bruke bilstol nå.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Gå inn på siden til trygg trafikk, der vil du se at de faktisk fraråder bruk av bag med nett! Dette er grunnet dårlig sikkerhet for babyen under en eventuell kollisjon, da babyen tross alt ligger løst oppi bagen. Før ble det anbfalt bag grunnet rygg/nakke til den lille, og jeg har brukt dette nå senest på min 4 1/2 åring da han var nyfødt... Er litt skremmende å tenke på det nå! Skal iallfall bruke sete til babyen som kommer, det er tryggest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå