Gå til innhold

Jeg har tatt et valg :)


Mille og løva

Anbefalte innlegg

Etter mye fram og tilbake siden barnefaren ikke vil ha noe med det å gjøre, har jeg bestemt meg for å beholde barnet. Kommer til å bli tøft og ensomt, men vet jeg skal klare det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig at noen ikke vil ha noe med noe så fantastisk å gjøre!! Jeg synes du er tøff! Stå på! All ære til deg. Jeg har selv en mann som stiller opp 100%, så jeg synes du er kjempetøff! Det er det største i livet! Og hvem vet, kanskje barnefaren endrer mening? Lykke til uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Tviler på at barnefaren kommer til å stille opp. Han har spilt dobbel spill og venter også barn med en annen. Og han har valgt å bli hos henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempe tøff!

Dette kommer til å gå helt fint skal du se.:o)

Kjenner faktisk til to slike tilfeller fra før så du er langt i fra alene. Det er en ganske vanlig situvasjon nå til dags.... og samfunnet er mer tilrettelagt for alenemødre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tøff! Inne på dinbaby er det et forum for alenemødre, der finner du sikkert andre kan gi deg hint og vink om ting og tang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så flott at du kjører på!!

Håper du har mange rundt deg som støtter deg!

Du er tøff!!

 

Og for en premieidiot han er!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg, jeg! :) Det krever mot å ta det valget du har tatt, og det er en kjempeviktig egenskap å ha for en kommende mamma. Lykke til, du kan glede deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ær super stark!!! bra val!!! jag vet många som gjort precis detsamma som dig, och det har gått jætte bra!! du har en fin tid att gå till møta!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...