baby 07.02. Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Vi har da en solist som skal synge i kirken når vi skal døpe vår sønn. Så jeg lurer på om noen har forslag til til sang,trenger ikke være salme som han kan synge?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg syns "Himlen i min famn" av Carola er utrolig fin!!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 oi, får dere bestemme sang osv? er det ikke vanlig at flere døpes samtidig? jeg vet ikke mye om dette altså, derfor jeg spør trodde det var flere barn som ble døpt samtidig i kirken.. er det foreldrene som går sammen om å bestemme hva solisten skal synge da?
baby 07.02. Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Jo da, egt er det slik at flere døpes samtidig. Men bor i en ganske liten by. Vi har en litt spesiell historie bak oss. Vi giftet oss i den kirken vi skal ha dåp i for et år siden, med samme prest. Vi snakket da om en evt dåp. Å vi fikk lov å ha to persnlige sanger til vår sønn. Så vi skal ha samme solist som sag i vårt bryllup. Vi har valgt en dag da ingen andre døpes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå