Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Snuppa på 2,5år er veldig forkjølet,og 38 i feber. Men ikke i noe dårlig form ellers.Flyr rundt her som en propell. Det er sol og nydelig vær med 5,5grader. Hadde dere tatt dem med en tur ut eller bare blitt inne?? Lå syk i hele går,så kunne godt tenkt meg litt luft selv....
~sjiraff~ Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hvis allmenntilstanden er bra så vil nok ikke frisk luft gi noen forverring, så lenge dere ikke leger ut på en lang tur uten vogn )
Mrs. Bouquet Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hadde nok gått ut så lenge barnet er i god form ellers.
Dollywood Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 er sterkt i tvil om det samme, lik tilstand som det du beskriver på mini på 20 mnd her også
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 38 g er vel knapt feber for små barn viss allmenntilstanden er god!? Jeg hadde gått ut og kost meg.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei og hå .. Først.. Skal dere gifte dere? Gratulerer så mye :-) Så spørsmålet.. M. er vel ganske vant med å være ute. Tror det går helt fint :-) Trenger jo ikke å gå såå langt, .evt. ta med vogn :-) Her er almenntilstanden alltid avgjørende. God tur ;-)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Hmmmmm nå ble jeg ikke noe særlig nyskjerrig på hvem du er da. hehehehehe Sikkert bare bytta nick som jeg ikke har fått med meg;)
Sololight Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Så lenge ungen ikke blir kald eller anstrenger seg for mye, hadde nok jeg gått ut ja:-) Frisk luft skader ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå