Gå til innhold

Ærlig talt, jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gidder noen av dere stille spørsmål hvis dere ikke tåler å få svar?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svare hvis man ikke tåler kritiske tilbakemeldinger?

Skrevet

Hæ? Hva har jeg gått glipp av?

Skrevet

Ja - den måtte jo bare komme....Dette er en av grunnen til at denne nettsiden er av de miondre hyggelige for tiden........

Jeg tåler veldig godt å få kritikk - men da av den typen som klarer å holde seg saklig..........noe ganske mange her inne strever med!

Skrevet

hehe..er sånn det pleier å være her.. NÅ synes jeg det virker å være akkurat like mye " hårsårhet" begge veier.

Kan dere ikke bare bli enige om at dere er uenige, det er lov det også! ;)

Personlig synes jeg at unger over 2 år har godt av å kansje ha en liten deltidsplass hvis de ikke har andre unger i nærheten de kan treffe ofte slik at de kan leke. Dete mener jeg pga at jeg har ei på 2 år og 4 mnd hemme nå...heldigvis er vesla på snart 9mnd tidlig ut slik at de kan leke sammen, men merker at 2åringen elsker å treffe jevngamle unger også..og forsøker å få til det innimellom.

Fra høsten av skal begge i 50% plass i barnehagen, jeg skal fortsette utdanningen.

Skrevet

Poenget er vel at du beskriver en hverdag som folk ikke kjenner seg igjen i. Jeg kjenner ikke igjen det kaoset du beskriver med den erfaringen jeg har med småbarnsavdelingen som snuppa gikk på. Men som jeg har skrevet flere steder, barn er forskjellige, barnehager er forskjellige, barnhageansatte er forskjellige og foreldre er forskjellige. Men kan ikke sitte å si hva som er best for alle barn basert fra egene erfaringer.

Skrevet

Og du leser det du vil lese ut fra svarene mine........vis meg et sted hvor du mener jeg har skrevet at barnehage er dårlig for barn? Jeg simpelthen mener at hjemmet er bedre - og da jeg blir bedt om å forklare det viser jeg til sidene i barnehagen jeg mener er mindre bra enn hjemmet.......hvis du ber meg forklare hva som er bra med barnehage vil svarene blki annerledes! Og grunnen til at folk ikke kjenner igjen svarene kan jo ha en viss sammenheng med at de ikke har altfor mye erfaring derifra.....

Skrevet

Har jeg sagt at du skriver at bhg er dårlig for barn?

Jeg sier at du beskriver en kaotisk hverdag fra barnehagen som mange av oss ikke kjenner seg igjen i, derfor så reagerer folk på det du skriver.

Du mener at barn har det best hjemme, jeg mener det er meget individuelt fra barn til barn. Og jeg kjenner og har snakket med pedagoger som er uenige med deg.

Så dermed får vi vel heller bare bli enige om at vi er uenige og slutte å dømme hverandres valg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...