maria isabell Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 gleder meg noe vanvittig til de 12 første ukene er over!! eller til innvendig ul er ferdig...da kan eg endelig puste lettet ut:) har klart å ikke bekymre meg så velig mye som sist gang,men har bekymret meg....det er ikke noe gøy...flere som er bekymret og gravid med nr 2? noen som har tips for å få tida t å gå fortare....
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hehe... jeg må le litt, for jeg syns det er helt motsatt.. denne gangen syns jeg tida bare raser fra meg. I forhold til sist da jeg følte jeg snegla meg avgårde. Sikkert fordi jeg har frøkna som opptar dagen min
Høstspire 2011 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Ja, jeg er i min 10 uke og det går kjempeseint!............Heldigvis skal vi på en lang ferie om noen uker, og da håper jeg jeg klarer å koble litt av i forhold til all tenkinga på den lille spira:) Gjerne det hjelper en del når kvalmen også gir seg:)
maria isabell Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 blir jo minnet på graviditetne når en er kvalm...prøver å ikke tenke på det,men det er jo umulig...
Høstspire 2011 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Ja, det er det samme hver morgen.. En evig brekning med magesyre over doskåla som ender opp i en evig lang kamp om å få i seg frokosten... Huff, det hjelper sikkert mye når kvalmen gir seg:) Har holdt på i over 2 uker, så nå får det være nok!!!... (Selv om jeg vet det er lite sannsynlig) Men en dag var jeg hos ei venninne som nettopp hadde blitt tante. Fikk holde den lille, og da kom det innover meg hvorfor jeg egentlig spyr; det er pga. at jeg skal bli mamma til en liten prins eller prinsesse om ikke så mange mnd... Men det er vanskelig å tenke slik når man er skikkelig dårlig.. Nå får dagene bli så lange de vil, og spya får være der helt til den gir seg. Ett nytt liv vokser inni meg. Det er fantastisk!
maria isabell Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 enig, hadde eg bare visst at alt ville gå bra...blir så oppgitt av å være syk og redselen for å være syk for ingenting er der... kunne ønske kvalmen ville forsvinne:) viss eg skulle være så heldig gleder eg meg veldig t ungen kommer:)
menmybaby Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 er i samme uke jeg også,og skal si hvor heldig jeg er som ikke har blitt kvalm denne gangen. Men jeg forstår veldig godt hvordan dere har det, jeg var så veldig syk forrige 2 ganger jeg var gravid,var innlagt på sykehuset pga kvalme og oppkast. Var så følsom overfor lukter, alle slags faktisk likte ikke at mannen min kom nær meg, fordi han "luktet",klarte ikke å komme nær kjøkkenet Det er en lang liste over hva jeg måtte gjennom før,men er så innmari glad for at jeg kanskje slipper helt denne gangen,men er jo bare i uke 7 enda så man vet aldri krysser fingre og dere det kommer til å gå bedre snart for vi håpe .
Baby-i-magen Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 tiden går fort snart tro meg:) er selv andregangs fødene:) og er nå 20uker på vei:) og tiden har bare sust av gårde:) har selv en gutt på snart 6 fra før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå