Suppa med nr.3 i magen Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Forrige svangerskap hadde jeg så mye plager at jeg nesten aldri vurderte hvorvidt jeg var gravid. Nå derimot kommer og går symptomene hele tiden. brystene går fra helspreng til vanlig igjen, og stikking i magen kan være helt fraværende til å komme i tak. er dette normalt?? flere som har det sånn??
mama73 m/tre søte små Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har det også sånn. Har helt klart flest sympomer på kvelden/natta. Våkner med superømme bryster, som "forsvinner" igjen litt utover dagen. Er også litt kvalm om natta/morgenen. På kvelden får jeg ofte litt mensmurringer og oppblåsthet som heller ikke er særlig tilstede på dagtid.... Litt bekymret jeg også, da jeg mistet i uke 8+1 for bare 6 1/2 uke siden, men tror det er helt vanlig at symptomer kommer og går. Føler meg i hvert fall mye mer trygg i dette svangerskapet. Har nå blitt fulgt opp av både fastlege og gynekolog (da jeg hadde blødninger i starten). Har målt hCG som viser fin stigning og hadde ultralyd for en uke siden hvor alt så normalt ut (men for tidlig å se hjerteaktivitet). Skal ha ny ultralyd 4/2 - og tror jeg vil slappe av mer da hvis vi ser liv!:-) Hvor langt er du på vei? Jeg er 6+3 sånn ca;-) Litt vanskelig å regne ut når jeg hadde EL da jeg ikke fikk tilbake mens etter SA;-)
minimera Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Hei! jeg tror det er vanlig, jeg hadde det også slik og var skikkelig bekymret for at det ikke var noe inni magen men. Jeg hadde også hatt små blødninger så jeg fikk tidlig ultralyd (10 uke), og det viste seg at jeg fortsatt var gravid I følge legen så var det normalt det jeg følte.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 hei. enkelte dager tror jeg ikke jeg er gravid,andre dager er det ikke tvil:p symptomene kommer og går,men jeg vet det er en fin liten baby i magen,å har vært på ul 3 ganger allerede:) da jeg gikk med første var det aldri tvil,var superdårlig heeele tiden
Suppa med nr.3 i magen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Takk for svar, det var ok å høre at det er flere der ute som har symptomer som ikke alltid er like tydelig I dag formiddag hadde jeg nesten ingen symptomer og brystene var fine, nå i kveld stikker det i magen igjen og brystene er blitt ømme :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå