MathildeC Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har klaget foer over at jenta vaar vaakner mye paa natten, har ammet ca hver 2.5 time paa natten, synes det er mye naar hun er 6 mnd og spiser fast foede flere ganger paa dagen (og ikke virker som hun har lyst paa mat foer det er gaatt 4 timer paa dagen!). Vi ser at hun kloer mye om natten, og vi har brukt smaa tynne votter paa henne om natten i det siste saa hun ikke skal klore seg saa mye. Jeg tror naa det kanskje er atopisk eksem hun har (skal til legen til uken). Andre som har baby med eksem? Hvordan gikk det?
Hiv o'hoi Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Lillegutt har melkeallergi og atopisk eksem.. Så lenge jeg holder han unna melk og smører han med lipikar krem etter hvert bad så er han kjempe fin i huden.. Har også fått to forskjellige kortison kremer som jeg smører han med om han får et utbrudd.. Han har ingen plager med det så lenge jeg følger dette..
MathildeC Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Maatte du faa disse kremene paa resept hos lege? Skal til legen paa tirsdag og spent paa om jeg faar noe som kan hjelpe. Eller var du til hudlege foerst?
MathildeC Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Hvordan fant du ut at han hadde melkeallergi? Og maa du holde deg unna melk selv (hvis du ammer)? Jeg drikker mye melk selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå