dritgrei hei hei! Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 For i dag slutter jeg i lang og tro tjeneste som tensingdirigent. Jeg har vært medlem i organisasjonen i 17 år, og har dirigert 8 ulike tensingkor fordelt på 15 år, fire kor paralellt på det meste :-))). Jeg har gjort det beste jeg har kunnet, og nå kjenner jeg at jeg er skikkelig ferdig! I dag skla det tensingkoret jeg har hatt det siste halvannet året ha en konsert, og etter det.......... Helt sprøtt, det er som å slutte å ha armer liksom. Jeg har jo holdt på med dette, hatt dette ansvaret hver eneste uke i 15 år, hele mitt relativt bevisste liv.... Men nå er det slutt. DRITDEILIG, og fryktelig rart...... Kanskje jeg skal synge litt mer på egenhånd heller, det er jo det jeg egentlig vil. jaja... ha en fin søndag alle sammen.og forresten kan jeg fortelle at når bunnen ryker på ei pappeske, og pappeska er full av papirer og gamle konvolutter, og man er ute for å sette denne eska i boden, og ute regner det og blåser for vi bor jo på vestlandet tross alt.... ha ha ha da erd et godt å ha en liten gutt på 7 år som kan hjelpe med å løpe etter papirer som danser i vinden :-)))) Vi vant!!!
Maud Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 For en imponerende innsats! Da fortjener du en fortjenestemedalje :-D
Sara Rompompei Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 TamtaratatruddeluddeluttBOMBOM! Det var da en heidundrandes innsats! Et STORT stykke kake av dritgrei's allerbeste favoritt overrekkes herved sammen med en GIGANTISK rød rosebukett! Det synes jeg jammen du har fortjent! Skulle gjerne ha sittet på lur og smugtitta da den pappesken tok kvelden hihi. Det tenker jeg var litt av et syn!
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Oj oj oj.....Du er kjempe flink !!!!! Lykke til med videre solo karriere :0)
frøydis m/ 4 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Du fortjener alt du ønsket i overskriften!! Godt at det finnes ildsjeler som deg! Og godt at du kan trekke deg velfortjent tilbake nå når du føler du er ferdig med innsatsen din der. -Og jeg skulle også gjerne sett deg og guttungen i vestlandsvinden :-)
Karomamma Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Fy flate for en innsats, dritgrei. ALL ÆRE!!! Og fanfarer, blomster, diplom og alt godt til deg Syng litt mer på egenhånd!! Når blir det Oslokonsert forresten? Hint hint....
Plutseliten :) Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Fanfarer og trommevirvel...æresdiplom og stor gullmedalje.Diger blomsterbukett og masse klapping......alt dette håper jeg du også fikk på din siste dag idag,sånn på ordentlig ) Utrolig flott jobb du har gjort i alle de årene!
♥Snulder Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 For en jobb du har gjort for mange Dritgrei!!! Håper du fikk både blomster, korps, kake, diplom, applaus og mere til!!! For det har du jammen meg fortjent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå