junigutt 78=) Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det mulig å få plass i barnehage fra Januar, eller tar de inn kun i August? Jeg og min søster skal passe hverandres barn det første året. Pga kontantstøtten så skal jeg redusere min stilling, slik at jeg kan være mer hjemme. Men så tenker jeg på hva om kontantstøtten blir borte fra neste år. Da må jeg sannsynligvis jobbe mer og ha barnet i barnehage. Håper på svar =)
Mrs. X Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Ja det er mlig å få plass fra januar, ihvertfall her vi bor. Men sjansen er liten da, i vår barnehage tok vi inn 2 barn nå i januar. Det går 82 barn der... men det er jo alltids noen som slutter etc.
hva skal barnet hete? Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Så vidt jeg vet er mulig å få plass hvis noen i barnehgen slutter, eller ber om overflytting. Du kan ta kontakt med den eller de barnehagene du vil inn i, å spørre om det er mulighet for å få plass der. Lykke til
Rotekoppen88 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 I barnehagen hvor jeg jobber er har vi opptak i januar på lik linje som i august, men dette er ikke vanlig praksis i de andre barnehagene rundt omkring i området. Da får man bare plass dersom noen slutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå