jonamam Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Småen har hatt vannkopper siden fredag, men er i fin form. Han har ikke hatt feber, og i går tok pappaen han med en tur i en hall for å leke sammen med søskenene.(ikke sånn åpen hall full av barn altså) De var vel der et par timer, men han var sliten og fikk litt feber på ettermiddagen, sovnet en time når han kom hjem. I dag er han i fin form igjen, og jeg lurer på hva vi skal gjøre. Er det best å være inne, eller skal vi prøve oss på en tur ut. Bare på lekeplassen da. Eller er ikke dette bra for han? Han har ikke feber, og det er en masse energi som må ut snart ser jeg(han er tre år) :-) Hva tror dere??
papoyo Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg ville nok latt barnet tatt det med ro. Greit å reise ut på ting, men de bør nok ikke være veldig aktive. Kommer jo an på almenntilstanden. Men faren for ettersykdommer ved vannkopper er ganske stor.
børdi Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 om han er feberfri så ville jeg tatt han med ut en liten tur jeg..:-) kle på han godt, så går nok det bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå