Maria8 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 ..fine mammabukser uten sånn strikk i livet som alle har for tiden? De fremhever jo magen pent, men sideflesket også!! Og det er IKKE pent!! Og så siger de ned, noe som gjør det hele enda mindre flatterende. ønsker meg en i jeansstoff helt opp jeg, men det ser ut som om de er helt ute..?
dritgrei hei hei! Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 vil du ha olabukse helt over magen...? det har jeg aldri sett, men jeg har en fantastisk bukse som går under magen. Den er kjøpt på OASIS... i oslo vel og merke, har du vært inne på mamasita.no? Jeg hadde i grunnen ikke noen gode tips jeg... ja ja lykke til på skattejakten! :-)))
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en jeans som går over hele magen (ikke strikk, men stoff hele veien). Kjøpt på H&M, men det var i forrige svangerskap da, så vet ikke om de har det enda?? i 2005...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også sånn jeansbukse med stoff helt opp. Den ble også kjøpt i forrige svangerskap som var i 2002. Har ikke sett sånne på HM nå, men jeg kjøpte en i svart stoff på den svangerskapsbutikken på GlasMagasinet i Oslo. Det er samme type bukse da, kanskje de har i jeans også...?
Maria8 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Den har de ikke lenger på H&M.. Lette i alle butikkene jeg kom over i går, men fant ikke noe sånt noe sted. Tror de er "utgått på dato"..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har flere ganger funnet slike bukser du vil ha, men ikke på de største kjedebutikkene... jeg har kjøpt på "ni måndeder" (sandvika), og et par andre steder som jeg ikke lenger husker navnet på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå