Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tidligere nevnt, venter jeg nr 2, kun 16mnd etter forrige fødsel.. Og er livredd for å revne i keisersnitt arret :S

Tipper det er flergangsmammaer her inne med samme tanker? Noen som faktisk har revnet, hva skjer da... blir det katastrofesnitt? *grøss*

-bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon, 16 mnd siden nr 1, har termin denne uken.

Det er utrolig uvanlig at arret revner, faktisk er det visst mye storre sjanse for at andre ting kan gaa galt (ikke pga tidligere keisersnitt, men det samme som for alle andre som foeder....). Jeg skal foede i England og vet at her passer de veldig godt paa, maa ha paa saant belte for aa sjekke hjertelyden til babyen hele tiden saann at de kan se om det er noe som gaar galt med en gang. Om det skulle skje er det jo rett inn paa operasjonsbordet tenker jeg, men jeg har tro paa at de klarer aa ordne opp ganske fort! De vet jo i saa fall hva som har skjedd og hvor liksom......

Maa si jeg ikke bekymrer meg saerlig - var mer redd naar jeg foerst ble gravid og magen begynte aa vokse!

Hvis det var veldig stor risiko hadde de nok ikke latt deg foede normalt men insistert paa keisersnitt igjen. Det gaar nok bra!

Skrevet

Takk for svar!

Nei, det er nok sant.. hadde risikoen vært overhengende stor, ville jeg sannsynligvis måtte ha KS på nytt.

Men det har skjedd meg for ofte at jeg havner i den lille risikogruppen (for hva det måtte være)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...