Tante Bassa Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Kan man spise lasagne som har stått på benken fra i går kveld? Glemte å sette den i kjøleskapet.
dritgrei hei hei! Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Ja det kan du, det har jeg gjort tusen millioner ganger, og det har jammen meg gått bra hver gang, både gravid og ikke, men de gangene jeg har vært litt redd... så har jeg varmet den opp så den har passert 70 grader inni, da erd et like trygt som i går, og minst like godt ;-)
Tante Bassa Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Tusen takk for svar. Var litt i tvil om kjøttdeigen ble sur av å stå natta over. Meeen, da skal jeg spise en stor posjon nå :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde ikke tatt sjangsen på det,når den står slik på benken kan den ha fått masse bakterier i seg,nå hadde jeg jo ikke jeg spist den om jeg ikke hadde vært gravid heller da.
dritgrei hei hei! Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 he he... kos deg du.... Men du, kan du ikke varme den opp? da er liksom JEG på den sikre siden :-)))))
Tante Bassa Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Joda, jeg varmer den opp nå.
dritgrei hei hei! Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 fint!!!! Send over litt tuil meg også da :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå