Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Flere enn meg som bare mååå ha noe søtt innabords hver dag? Og da er det hver dag bokstavelig talt.. får så og si alltid dårlig samvittighet, men klarer liksom ikke å holde meg unna søtsakene:/ Er forferdelig glad i smågodt!!
Tante Bassa Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg og spiser litt søtt hver dag (ikke mye), men har ikke dårlig samvittighet av den grunn. Koooser meg :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg spiser omtrent ikke søtsaker jeg. Ikke i form av godteri ihvertfall. Det hender at jeg kjøper meg en sjokoladebar når jeg er på butikken, men det er så sjelden at jeg føler jeg kan kose meg ordentlig med den sjokoladen =) I stede for å spise godteri så lager jeg meg heller en søt fruktcocktail når jeg fyser på noe godt jeg. Gjerne i form av smoothie. Og da bruker jeg frukter som smaker søtt. Det er jo bare sunt og det smaker utrolig godt. Hjelper mot halsbrann også =) Og det slukker tørsten... Den beste smoothien jeg lager består av jordbær, banan og bringebær, jordbæryougurt og blåbær-og druejuice. Den blir veldig søt og god =) Bare et tips fra meg til de som fyser på noe søtt =)
2.runner.up Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jepp, kan melde meg på her eg også. Ellllsker smågodt og har heldigvis moderet meg veeeldig. Men det blir noen god biter hver dag og gjerne en halv sjokolade. Drikker ikke brus og spiser ikke chips da..heldigvis..og har bare lagt på meg 2,5 kg i uke 20+4!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Ja jeg bare må ha noe søtt hver dag-men jeg har ikke dårlig samvittighet:-)) Nyter denne tiden!
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Kjenner meg nok igjen, ja. Jeg har også lyst på noe søtt nesten hver eneste dag, og det er sjelden jeg klarer å stå i mot. Nå er jo dette også historien om mitt liv, men ... Jeg prøver å velge frukt, og det går innimellom, men ikke hver gang. Brus har jeg på et merkelig vis mista litt lysten på nå for tiden, det går i appelsinjuice (som jo har mye sukker i seg, hører jeg)... Nu vel, vi kan ikke gå i dvale heller...
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg sliter med samme problem! Er ganske flink til ikke å drikke brus. Drikker juice i stedet. Og sjokolade har jeg mistet lysta på etter at jeg ble gravid. Men salt og surt smågodt MÅ jeg bare ha. Spiser noe stortsett hver eneste dag, og sitter her med skikkelig dårlig samvittighet etterpå!!!
*_A_* Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Før jeg ble gravid måtte jeg ha godteri så og si hver dag, så jeg vet akkurat hvordan det er! Veldig vanskelig å stå imot... Nå når jeg er gravid har jeg ikke lyst på søtt i det hele tatt... Helt merkelig, skjønner ikke hva som har skjedd. Men det er jo selvsagt positivt. Synes det var et godt tips å lage smoothie, det er friskt og kjempegodt. Tørket frukt er jo også bedre enn "vanlig" godteri. Vanlig frukt inneholder jo også litt sukker, så kanskje det kan hjelpe litt på søtsuget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå