Gå til innhold

Unge mødre er vel et mindre "problem" enn umodne fedre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig her inne om utrolig umodne menn, som ikke tar ansvar og stiller opp når den de bor sammen med trenger det aller mest.

De reiser ut og drikker, er egoistiske, vekker folk midt på natta.

Det kan jo hende man er litt ekstra sårbar og hormonell i disse tider, og at noen av innleggene er overdrivelse, men jeg kjenner selv på kroppen hvordan det er å ha en egentlig godt voksen, men veldig umoden mann.

Jeg tror de aller fleste kvinner har det innebygd i seg at når de blir mødre, modnes dem og gjør alt de lever og kan for barnet sitt. Om de er 16 år eller nærmer seg førti, så har de et mål i sikte når de får barn, og det er å gi dette barnet mest mulig kjærlighet, omsorg og stell. At folk har forskjellig måte å være på, snakke på osv har vel ingenting med å være en god mor eller ikke.

Men hvis man har vært så uheldig å dumpe borti en mann/gutt som svever rundt i sin egen verden, som har vanskelig for å ta ansvar for andre enn seg selv, så blir det fryktelig tungt for den ferske moren. Da tar hun på seg ansvaret for å oppdra mannen til å bli mer voksen i tillegg.

Jeg er spent å se hvordan det går med oss.... Jeg er kommet til et punkt hvor jeg har gitt han opp, og konsentrerer meg om å klare det selv.

Jeg har ihverfall stor tro på at kvinnen er det sterke kjønn, de takler det meste på en imponerende måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...