Suppa med nr.3 i magen Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hadde en SA i forrige måned når jeg var ca 6 uker på vei.Jeg hadde da kobberspiral, så det var slett ikke rart at jeg mistet. I tillegg hadde jeg mindre symptomer da enn jeg har hatt nå, men nå er jeg i uke 5 og det er en uke igjen til jeg k.rysser den magiske SA datoen min fra forrige gang. Derfor blir jeg automatisk redd for at det skal skjer igjen. Forrige gang begynte det med at jeg mistet symptomene ca en uke før SA... Jeg har hatt svært få symptomer frem til nå annet enn positiv test, ingen blødning og tidvis ømme bryster (veldig til tider) og litt stikking på høyre side nede ved eggstokk. Nå er imidlertid de ømme brystene mindre ømme (nesten ikke i det hele tatt), og stikkingen i magen er som forduftet. Jeg føler meg mao mindre gravid. Jeg tok også en test igjen i går kveld og den var ikke noe MER positiv, den var bare halvparten så sterk som kontrollstreken sånn som sist (dog da med morgenurin) og det er 6 dager siden. Burde ikke den streken bare blitt sterkere.... Huff, jeg som var så positiv til denne graviditeten og var sikker for en uke siden at dette kom til å gå bra. Jeg hadde en sterk følselse av dette, men nå er jeg ikke så sikker lenger....
Sol Skippertaksdronning Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Lite koselig når det blir sånn. Prøv å ikke stresse, skjønner at det kanskje ikke er så lett, men du gjør hverken deg selv eller babyen noen tjeneste med å være hyperstressa. Ring legen din, eller legevakta, og forklar situasjonen. Symptomer kommer og går, er ikke alltid like sterke. Håper dette går kjempefint-men ring og snakk med legen din:) Lykke til, og si fra hvordan det går. Skal krysse fingra for deg:)
Suppa med nr.3 i magen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Takk for svar, det er deilig bare å få skrevet bekymringen ned noe sted. Det går jo sikkert bra, får håpe iallefall, men det er så annerledes nå i forold til sist svangerskap
Suppa med nr.3 i magen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Må bare skrive at symptomene kom tilbake i kveld :) Så jeg må nok bare roe meg ned med at de kommer og går litt i dette svangerskapet. Jeg har en stor tro på at dette går veien :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå