Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Pokker altså...føler meg helt sprengt for tiden! Kommer meg jo føckings ikke på do, og kjenner meg helt herlig oppblåst. Innbiller meg at det er så full stopp at det er derfor baby ikke kommer seg ut..hehh.. Jeg trodde kanskje man skulle bli løsere i magen nære fødsel, men her er helt tett. De pokkers hemoridene har vel tettet igjen hele kanalen.. Noen med gode tips? Annet enn fiberrik mat og biola? (beklager hvis dette ble for mye informasjon for enkelte...)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hva med å gå på apoteket og kjøpe klyster? Skal inrømme at jeg har brukt det altså, er såå ekkelt å gå og måtte på do, uten å få gått..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har faktisk tenkt tanken...kanskje det setter fart på tingene og..? hmmm.... *vurderer*
Marit & de 3 knøttene Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Duphalac gjør susen for meg. Plages også med disse hemoridene og for at avføringen ikke skal bli hard bruker jeg det.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har samme problem og kjøpte Dulcolax eller hva det heter på apoteket. Tar to bittesmå piller før du legger deg om kvelden og så tar det 6-12 timer før du får ut alt du har samlet opp Tok ikke fulle 6 timer før jeg satt på do og det var bare så befriende og deilig å endelig få gått på do.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 vist du ikke drikker kaffe til vanlig kan en kopp med dette også få fart i sakene. uheldigvis kommer fort halsbrannen også.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Linfrø gjør også susen... men da må du drikke endel også. Jeg har i to store spiseskjeer i frokostblandinga, og har ikke hatt problemer etter jeg starta med det. Var på kurs på Ullevål forleden, og da sa jordmor faktisk at det kunne forsinke litt hvis en hadde masse "sement" (hun kalte det faktisk det hehehe) Derfor får alle tilbud om klyster når de kommer. Sikkert bare bra for deg å få fart på sakene jo før jo bedre:-) Lykke til hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå