Ella-83 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Han er ute på jobbreise nå. Fikk en melding i går og så ringte han akkurat da jeg skulle åpne den og spurte om jeg hadde lest meldingen. Nei, sa jeg og da måtte jeg legge på å lese den og ringe han opp. Tenkte jo at da er det sikkert bare noe tullebilde, men nei da det var ikke bilde men en vanlig melding hvor det stod at han ville at jeg skulle være mor til hans fremtidige barn og at han håpet at det blir snart! Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. Ringe han opp og spurte om dette var sant eller om han bare smisket fordi han savnet meg. Men da svarte han at han hadde tenkt på det lenge, men ikke helt greid å si det. Hurra!! Jeg var ute og spiste middag med noen venner da jeg fikk meldingen, så jeg fikk ikke pratet noe særlig mer da og han hadde så dårlig dekning. Gleder meg til han kommer hjem så vi kan snakke mer om det. "Snart" er jo et relativt begrep. Da har mine mistanker om at han kanskje hadde blitt mer klar!!!
Tweak Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Nemmen, GRTULERER! :-D Da er neste steg null prevensjon, og bare kos i senga når det føles naturlig! Ikke prøv på å følge med på eggløsninger og sånn, som fellesprosjekt enda. Bare kos dere og vit at det kanskje sitter en spire snart! :-) Så søte de mannfolka kan være til slutt!
gladmamma<3 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 oj:) så korsli:) Gratulerer så mye! Har lenge gått å lurt på om jeg skal slenge ut forslaget, men har liksom ikke turt...har mast en del før (sist nevnt i fjor sommer), men da fikk jeg blankt nei! ¤sparker i gulve¤ det ble seinest i går kveld min kom min mulighet for å nevne det... jeg tok mot å spurte!...igjen... jeg holdt pusten å fikk til svar at da måtte det være en "uflaks med vilje", så lo han...Jeg spurte hva hen mente med det...men han gliste bare...hva mente han med det? HÆ???
Ella-83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Mente jo å skrive at mine mistanker om at han var blitt mer klar nå var bekreftet. Hehe. Det går litt fort i svingene i blant. Herregud! Jeg er så glad nå. Han er så flink med barn. Tålmodig og vet akkurat hva han skal si for å få de til å le og sånt. Jeg har så lyst til å feire ved å kjøpe et eller annet babyrelatert, men vet ikke helt hva. Kanskje en bok? Forslag? Tweak: Ja jeg må vel slutte med prevensjon etterhvert da, men det virker så skummelt.. rosaellerblå: Vanskelig å vite hva han mente med det, men kanskje han vil prøve uten å prøve "seriøst", hvis du skjønner hva jeg mener? Det er noen jenter som henger seg veldig opp i det med EL og hva man bør gjøre for å lettest bli gravid og ja.. planlegger og styrer mye. Kanskje han bare vil la det skje? F.eks. ved å være litt uforsiktig med prevensjon. Da kan man ha litt "uflaks" som kanskje var litt med vilje også...
gladmamma<3 Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 hehe...hm...kanskje det...liker med andre ord å leve "farlig"...ahhh... rare dyr de der mannfolka gitt... Ei venninne av meg fikk en dag bekreftelse av samboern sin ang ja til barn...så hun startet i en sånn barne bokklubb...får vell tilsendt en bok i måneden tenker jeg?! Har lest i noen av dem...begynner å dagdrømme og blad og tenke på hvordan det kan bli:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå